Betalt för att kramas.


 
"josefin vad är det du har köpt?" 
"uuhmmm eeeeh" 
"ja alltså den här zebragrejen.." 
"jaså den..." 

jepp vad fasen har jag köpt?
en zebra bustier som kostade mig runt tio kronan på Humanas superrea.
hade den kostat 120kronor hade jag skämts, men igge nu. 
den må ha varit buren av en forna prostituerad
(där av rubriken betalt för att kramas,
"jag ska bli hora jag" à la den bästa sommaren, se den!) men jag gillar den.
man kan snöra åt tittiesen så man får en klyfta likt en E-kupa och annat skoj,
inte för att det är det jag strävar efter. här får ni iaf se den
oporriga-mamma-vänliga-versionen. 
 
så varför köpte jag den? den ska faktiskt hänga på väggen i mitt nya rum,
eller om jag vill vara porrig zebra på fest. 
 
/j 
 

COMMENT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin