Apple pie dipped in chocolate, topped with peanut butter crust.

 
 
bloggen är knappt igång och endå finns redan en biljon bilder på mitt lilla ansikte. nåväl.
då jaget är i större delen det enda jag har så här i sommarlovstider,
så kan jag tyvärr inte göra mycket mer. 

här ska vi dock inte koncentrera oss på varken mitt osminkade nyvakna fejs utan faktiskt tröjan,
som får bli dagens tips från mig till er! 
gjort i det mjukaste tyg (inbillar mig att den är mjuk som kashmir, men har aldrig känt på det materialet) och är fin som få.
gillar urringningen då det visar upp nyckelben mm, ni fattar!
full pott och en riktigt favorit i garderoben.
från indiskan och finns i vit & blått för övrigt! spring och köp kids. 
/j

COMMENT
Postat av: ella&malin - foto och vardag

sv: tack finis! :)

2013-07-20 / 22:53:38
URL: http://twohappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin